12.10.2008

Малко автореклама

Днес ще си позволя малка автореклама. Надявам се, това ще ми е простено. От доста време се канех да събера на едно място всичко, което някога съм писала и съм разпръснала навсякъде из Мрежата. Заедно с това слагам и начало на една рубрика (всъщност, началото вече е сложено с това, което виждате в шареното поле вдясно).

Замисълът ми е следния - ще публикувам в това поленце различни стихчета - мои и такива, които са ми направили впечатление. Тези, които са мои, си имат местенце в другия ми блог, а за останалите смятам да давам линкче към мястото, откъдето съм взела текста, за да можете да прочетете и други неща от същия автор.

Разбира се, ако някой от вас също ме насочи към нещо, което му харесва, няма да се разсърдя :). Всяко мнение или забележка са добре дошли.

  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 коментара:

Публикуване на коментар