1.09.2009

Последният ден

Ех, май не трябваше да започвам годината с този пост, но е за хубаво. Хубаво за мен, тъй като нещата отиват към по-добро. Уверена съм в това на 100%.

Та така, днес ми е последният ден на старата работа, заминавам на едно много по-добро място. Малко ми е тъжно, но какво да се прави. Това е живота, а и желанието да си тръгна си беше лично мое.


Не пиша тези редове, за да се оплаквам или тем подобни неща, а за да споделя с вас едно нещо, свързано с досегашната ми работа.


Повечето, които ме познават само като присъствие в Интернет, ме знаят като човека зад VisionForWeb.com. Нали така? Е, вече няма да съм аз. Не се знае още кой ще ме наследи. Акаунтът, който е в Svejo.net с името VisionForWeb също няма да е мой повече. Вземат ми го като служебна собственост. Важно е тези неща да се знаят, а и не ми се иска да се получават и конфузни ситуации. Така че, от сега нататък съм си само Bamgbi ;) или Веси, както ми викат всички приятели.


Пожелайте ми успех на новото място! Аз съм уверена, че ще ми е добре там.
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

13 коментара:

Христина каза...

Веси,радвам се за теб от все сърце!
Сигурна съм , че на мястото където отиваш, ще ти бъде много добре ;)! Не гледай назад "Само напред и нагоре!" ние сме с теб!

Unknown каза...

Знам, мила :). Самата ти знаеш от какво място си тръгвам и на какво място отивам ;).

MARFI каза...

Успех Веси, дано си изпълнена с повече креативност там.

Анонимен каза...

Действай там, пък каквото е това е :)
И ела да пием по 1 за новата работа :D

Unknown каза...

@marfi, благодаря ;) ще дам всичко от себе си, пък то ще се разбере...

Unknown каза...

@Velinsky, Наздраве, ще я полеем новата работа ;)

waysbg каза...

Веси мога да кажа само едно ЧЕСТИТО,
и дано ти върви новата работа по мед и масло

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
Joro Pentagram каза...

Бамби, много е хубаво човек да сменя работата през определен интервал от време. Действа като смяна на кръвта. Желая ти успех в начинанията, сега му е времето - експериментирай с умерени дози риск. Ще стане, ще видиш! само си вземи и бамбиблогспот с теб, няма да ти натежи в куфара!:)

ARHANGEL MIHAIL каза...

Основните елементи на щастието са: нещо да правиш, нещо да обичаш и нещо, за което да се надяваш.

Unknown каза...

:)Бамгбиблогспота не си го давам на никого - той си е мой!:)
Малко ми е тъжно за VisionForWeb, но донякъде и не съжалявам, но за това - друг път :).
Отново благодаря за хубавите думи, както са казали хората - нова година, нов късмет. Позволявам си да перифразирам - нова работа, нов късмет :)

Stan каза...

Аз също вярвам, че смяната на работата ще бъде за всеобщо добро :)

Анонимен каза...

На добър час:)

Публикуване на коментар