5.17.2009

Things I like

Винаги съм била фен на максимата "По-добре късно, отколкото никога", та така и този път. Защо казвам това, ами преди седмица разбрах, че към мен е прехвърлена топката "Things I Like" от Жоро Пентаграм, за което, Жоре, благодаря ти :).

Ако трябва да напиша всичките неща, които харесвам, то целият списък ще ви се стори отегчителен, защото нещата са адски много. Реших да се огранича до петте най-важни неща в живота ми, като започна с най-голямото ми съкровище :).

Ники



Ники е моят малък първи и единствен племенник, син на по-малката ми сестра. Той е на три годинки вече и е много умно дете. Разбира се, палаво за двама, ама всички момченца на тази възраст са такива, нали :) Съжалявам само, че много рядко успявам да го видя и винаги ме е страх, че не ме помни.

Приятелите



Накъде без тях :). Те са едно от нещата, без които не бих могла да живея. Истина е, че последно време не се виждаме толкова често, колкото ми се иска, надявам се, че всеки един от тях ще ми прости за малката ми липса от хоризонта. Искам да знаете, че сте ми много скъпи, независимо дали го показвам или не :).

Музиката

Без музика не мога да живея. Тя е постоянно около мен - сутрин, обед, вечер ... Няма значение какъв стил (без гадната мазна чалга, моля). Аз съм на моменти - един ден слушам як метъл, на следващия - латино, на третия - R&B, понякога имам залитания към африканската и арабската музика, ама в последно време това се случва все по-рядко.

Домашния ми любимец

Няма как да не го спомена. Той е неразделна част от ежедневието ми. Доскоро вкъщи се подвизаваше едно сладко морско прасенце, но милото сега е на едно по-добро място. Сега е зайче, пъргаво и сладко. Тича като лудо и много ме радва. Предполагам, знаете какво е чувството да знаеш, че някой те чака вкъщи и има нужда от теб. Разбира се, прави бели, ама още не са толкова сериозни :).

Разходките сред природата




Няма начин, това е! Въпреки че рядко ми се случва да изляза извън душната София, винаги, когато ми падне случай, това ме кара да се чувствам много добре, да релаксирам от ежедневните проблеми и тревоги. Когато съм в компанията на приятелите ми, изживяването е неописуемо :) ама вие сами се досещате, че ще е така :).

Май станаха пет. Няма да изпадам в подробности, но ще добавя още няколко неща, които супер много ме радват - компютърните игри, филмите, писането на разни неща (все по-рядко ми се случва, за съжаление), танците :) и още много много други дребни неща, които осмислят всеки един ден от живота ми...

Сега остава да предам нататък :) - Хайде, момичета и момчета, хващайте клавиатурите и на работа. Номинираните са Хриси, Ганчо, Митака, Велински, Деси, Люси и Свежо екипа ;).
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 коментара:

Публикуване на коментар