10.29.2008

Един свеж ден на ... Веси

Преди да опиша свежия си ден, искам да благодаря на Явор за подадената топка, което от своя страна добави поредната щипка свежест за днес. Позволих си да включа историята в личния си блог, защото това съм истинската аз, а не лицето зад VisionForWeb.

Какво може да освежи повече сутринта освен чашка ароматно кафе, което събужда сетивата и раздвижва мозъчните клетки за поредния работен ден? След чашата кафе се започва истинската борба за оцеляване - всеки минава през нея - градски транспорт, навалици, намръщени хора, задръствания ..., цяло изкуство е да се абстрахираш от всичко това и да запазиш свежестта си за целия ден. Но понякога именно сутрешните премеждия могат да те заредят с допълнителна енергия - случайна среща със стар познат, който също като теб се опитва да се добере до работното си място - пет минути неангажиращ разговор, който те измъква за малко от недоволните ти спътници.

И ето, след 10-15 минутното "дерби" по Софийските улици /знам, че много ще ми завидят, но толкова време ми отнема да се добера до офиса ;)/ започва моят работен ден, задължително с поредната чашка кафе и половинка кола, ровейки се сред последните новини в Мрежата, опитвайки се да отсея интересното от сивото. Но нищо не може да се сравни с емоциите, с които се зареждам, когато тествам някой нов проект в Мрежата, който съм набелязала да опиша в блога, особено ако той наистина си струва.

И после идват останалите задачки, появили се в момента или останали от предишния ден за довършване; обяда, когато за час се откъсваме от служебните си задължения с колегите и отиваме да хапнем нещо набързо в някое от близките заведения. И отново на работа, докато не стане 6.

Тогава идва ред на времето, в което мога да разполагам със себе си пълноценно - среща с приятели, спокойна вечер вкъщи със съквартирантите, някой интересен филм или книга - всяко едно от тези неща ме освежава и ми дава сили да се наслаждавам на живота. Предполагам, че с повечето от вас е така :).

Но това е само деня ми през седмицата - през почивните дни е съвсем различно ;) - релакс, приятели, забавления, спокойствие ... и музика, без нея не мога.

От своя страна предавам топката на две нови лица в блогосферата и един скъп приятел:

Велин

Митака

Мирослав



  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

8 коментара:

Явор Иванов каза...

You are welcome ;)

Беше оставила линк към visionforweb и за това мислех че ще пишеш там ;)

Unknown каза...

Прецених, че е прекалено лично :), а VisionForWeb e служебен проект. Тук си ми е моето местенце, което от доста време се канех да създам, ето че вече е факт ;).

Анонимен каза...

Мацка,струва ми се,че въобше не си толкова добър човек,на който се правиш!Има доста злоба в теб,скрита зад маската на самата светица!Не забравай,че всичко на този свят се връща тъпкано!!!Замисли се много,какво правиш и какво ще ти се върне!

Unknown каза...

Анонимен, никога не съм твърдяла, че съм светица. За да си правиш тези изводи, трябва или да ме познаваш или да си нещо медиум... Но това няма значение. Каквото лошо и да съм направила, вече ми се е върнало стократно, не се притеснявай.

Всеки за себе си е добър и корективът винаги са приятелите и близките. Всеки е и малко злобен..., а някои и повече, според случая.

Христина каза...

Анонимен - а аз мисля , че ти си тъпа коза, че даже и анонимна. Е така наслуки, да видим дали ще позная! Айде да видим на мен какво ще ми кажеш? А да и явно имаш време да се занимаваш с това какви са хората. Това ми говори, че е мнооого верояно да си безкрайно самотна+недоебана! Чети и непременно очаквам подобаващ отговор умирам си такива като теб!

Веси остави да ми отговори. Това е пост от жена 100%, после ще махнеш всичко :)

Анонимен каза...

Аз не съм първия анонимен, но ми направи впечатление отговора на Христина. Та аз пък много обичам хора, които се мислят за велики и говорят така вес едно са непогрешни. И се чудя откъде знаеш какво е да си недоебана, от личен опит ли. Иначе Веси е права - никъде не е казвала, че е светица, дори някъде беше писала обратното но аз винаги съм нащрек когато някой казва че е "над тези неща".

Тодор

Анонимен каза...

А къде е мястото на любовта във вашето ежедневие?

Unknown каза...

Любовта в момента е на заден план, понякога има и такива периоди в живота...

Публикуване на коментар